Fööööörlååååååt..

.... för att jag är sååå värdelös på att blogga. Men vart mkt det sista. Pappa vart på sjukhus och jag vart på vittnesförhör. Så det har farit runt en massa tankar i skallen på en.
Men nu är pappa i alla fall hemma och mår hyffsat okey igen.. SKÖNT!

Jag är nyss hemkommen från en påsk-middag med släkten.

Har idag även klippt Mirre. Men det blev lite kortare än vad som var tänkt. Eller det blev MKT kortare. Hon ser ut som en liten nakenhund. Eller som mamma sa: "Hon ser ut som en liten griskullting" :D Hihi.. Men va tusan, det är ju bara päls, det växer ju ut igen :D Får väl ta på´na något täcke på kvällarna så hon intr fryser lilla stackarn.

Imon är de dax att byta däck. Om det nu inte regnar, för jag skall ju stå ute. Men å andra sidan så har ju lite regn aldrig skadat. Men om man kollar prognosen inför imon så ser det mkt lovande ut. "Soligt med lätta stackmoln. 12-17 grader"

Igår var jag o Naala och tävlade. Det var på hemmaplan så det vart nära och bra. I agility loppet klev hon ur slalom, näst sista porten. *morr-morr* Varför?! Kan man fråga. Vet att hon inte e spec säker på slalom men när man ändå följer med henne så borde hon inte gå ur. Men men. Vi slutade 10:a med 5 fel

Hopploppet så diska vi oss redan på andra hindret. Hon klev runt hindret och tog de från fel håll. Men tusan va bra hon gick resten av banan. Slalomen gick kanon. Hyffsat bra fart för att vara Naala. Så jag är kanon nöjd ändå. Det var många ekipage som diska sig på samma sätt som vi gjorde så det var en liten klurig sväng där trotsallt.

Men men nu kan vi ju tävla i H.. Eller hur S? Ja diska ju oss med flit så att vi kan springa där =) hahahah...


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahahahahahahahaaha... den var rolig...

Klart vi åker dit!!

Tack för 2 härliga dagar.. Alltid lika kul att umgås med er..

Å Mirre blev skitsnygg!! NU måste ju bara Ajax falla för henne ;)

Snart Gizzes tur att hamna under klippen:D

kram

2009-04-12 @ 01:44:45
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Hanevik

Hallo... Funderar på att hänga på och ta en koll nästa gång du tävlar. Minns att jag hade så jäkla kul med pudeln vi hade.. Hade varit najs att kika. Jag glömde helt av morötterna.. Ha ha Tack ändå. Kram

2009-04-12 @ 22:45:39
URL: http://hanevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0