Haaallååååå ja...

....dax för en uppdatering.

Dagarna har vandrat på precis som vanligt. Det är liksom inget spec som hänt. Eller jo!?!?! Vi ska få ny butikschef och inte vilken butikschef som helst utan en helt wonderful människa. Ser fram emot detta nåt så fruktansvärt. Han kommer näst-nästa vecka. =) WhoooHoooo.

Idag har jag slängt en miljon tillbehörs-kataloger. Näe kanske sååå många var det inte men tusan va jobbigt det var. Det kan min kära kollega Richard intyga som var så snäll o hjälpte mig med detta.

Imon är det träningstävling som gäller. Hoppas de blir bra väder! Skall bli kul att springa lite. Synd att inte S kan komma med. Hon skall ju jobba =( Hade vart kul att se fröken bordercollie på en bana och då det är lite tävlings aktigt runt om. Men what tha fuck, det kommer fler tillfällen.

Lördag skall ja hjälpa pappa att högtryckstvätta deras altangolv. Åh efter det blir det lite grillmat lovade min käre far. Mamma jobbar så maten är nog klar tills hon trillar in innanför dörra =)

Annars då? Mår ni bra därute? Våren är på intåg så det står härliga till.

Åh by the way. Hade ju fått OK att dra bort alla buskar och sätta upp ett staket och lägga altan. Men nu verkar det som om det blivit något missförstånd mellan förvaltaren och fastighetsskötaren. Så jag skall möta förvaltaren på måndag-morron. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att det blir så som jag vill ha de. Guuuuuud, jag vill verkligen detta!!!!
Gaaaaaaaaaaah, blir tokig.!!!! Saknar att kunna sitta ute på altanen med hundarna lösa på gräsmattan och utan att behöva beskymra sig att dom kanske sticker. Jag vill ha staket, vill ha staket. Usch jag låter ju som en barnunge som inte fått sin glass eller sitt lördagsgodis =) haha..

Min fina kollega Em hade gått in o kikat på vad min blogg var värd. Runt 3000:- =) *haha* Att man ens kan sätta ett pris på en blogg. Men visst. Kul! Blondinbellas blogg är ju värd nånstans runt 68.000:- så jag har ju en bit kvarl. Hahhaa.. Men det lär nog ta tid med tanke på hur O-OFTA jag bloggar... *hihi*

Näe nu är det dax för Grey´s..

Ha de underbart kära vänner!


/////Johanna, Naala o Mirre

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt med uppdatering... =)

Ja, synd att jag inte kan komma imorgon men vi syns ju ganska så snart ändå ;) Ska bli skoj!!

Hoppas att det löser sig med buskarna, förstår dig verkligen, sitta ute är grymt värt mycket :D

GÖtt med nya chefen förresten, är det någon man hört talas om?? ;)

Kram på dig/er

2009-04-22 @ 23:06:43
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Sara

Glömde säga:

LYCKA TILL FÖR TUSAN!!!!!!

2009-04-22 @ 23:08:07
Postat av: Hanevik

Hur gick det med besiktningsgubben nu då? Såg er gå runt och peka.

Var kollar man hur mkt bloggen e värd? De vill jag me kolla ju.. Ha ha¨

Kram

2009-04-28 @ 23:21:43
URL: http://hanevik.blogspot.com
Postat av: anidifranco.blogg.se

Puss.

2009-04-29 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0