Tjooohooo!


Ja, då var man tillbaka på jobbet efter en helt underbar påskhelg. Har ju inte jobbat sen i onsdags. Eller jo halva onsdagen jobbade jag ju. Men det var riktigt segt att gå upp ur sängen idag. Inte för att jag vrål-sover länge då jag är ledig men sover ju lite längre än vad jag gör då ja skall jobba. Oh mitt lager såg ovanligt städat ut efter att jag vart borta så länge. Så TACK ANNICA för att du tog tag i det. =)

Igår var jag hos mor och far. Pappa frågade mig härromdagen ifall ja kunde komma upp på söndag och grilla (han orkar inte riktigt med det än)

"-Visst!" sa jag "-Men bara om ja får mat =) " Man får ju inte vara dum. Hahah. Näe men det var väl självklart att ja oså skulle få mat. Så det blev en långpromenad genom skogen och upp till  mor o far vid 12 tiden, sen stannade jag hela kvällen. Gick nog hem strax innan mörkret kom.

Guuud jag har blivit så kär i Nikon D90. Vill verkligen ha en riktig systemkamera. Men det är ju inte direkt gratis. Den kostar strax under 10.000:- och det är ju inte direkt så att man plockar pengar på trädet som står hemma i trädgården =( Jag får nog nöja mig med att drömma om den ett tag till. "Leka" lite med den på jobbet kan man ju göra oxå =) Några fördelar måste man ju ha väl? =)

Men det är ju mkt man vill ha här i livet. Mycket man får tänka om på oså. Inte alltid man behöver allt man köper. Man köper en sak och kanske använder den en gång sen får den ligga i skåpet en tid och så tar man väl fram den någon gång igen. Men en D90 tror jag verkligen att jag skulle ha användning för. D90:n kanske är att ta i men jisses vad roligt det är. Har fotat lite med S´s kamera när hon o Vila tränat. Det är ju stört kul att ta en MASSA bilder med den, å då menar jag MASSA =) Kanske inte är tokbra på det men man kan ju alltid lära sig =) MEN, vad tråkigt det är att sedan komma hem och ta fram sin VANLIGA digitalkamera. Usch och blä för den! Skit tråkig att ta kort med ju.

Snart är det ju dax för tävling i H. Måste nog börja träna lite slalom med Naalisen nu så att hon blir mer säker på´t. Kanske ska åka till Granngården och köpa några mer pinnar. Har ju 4 hemma som jag skulle öva Mirre på. Men där har vi en sån typiskt sak som blev köpta och sedan bortglömda =) *haha* Pengar i sjön? JAPP!!!

Näe nu skall jag umgås lite med "mossan & fassan"

Ha det så bra allesammans!

Johanna, Naala och "nakenhunden" Mireille.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!!!

Tack för att du pushar mig med bloggandet.

Ibland är det så föbannat svårt bara. =)

Men jäklar vad du skriver!

see you tomorrow ;)



puss (till hundarna me)

2009-04-16 @ 15:41:38
Postat av: Johanna

Ovan inlägg är inskickad av vem? =)

2009-04-16 @ 19:15:42
URL: http://limpanl.blogg.se/
Postat av: Anna

En walk in tha park snart?? :)

2009-04-18 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0