Blääääää

Usch vad jag AVSKYR mitt jobb!!!!!!!. Vissa dagar är det mer än andra. Är så äckligt jävla trött på de nu. Spyr på de verkligen!!!!!!

NÅGON SOM HAR ETT JOBB TILL MIG??????? =)

Eller de kanske inte är jobbet i sig som jag inte gillar utan vissa personer. Åh då menar jag VISSA personer. Det finns ju de som jag trivs kanon bra ihop med. Åh tyvärr känner en av dessa personer precis som jag är vill bara bort därifrån. Åh vad skall jag ta mig till då?!?!?!?!? När en av de bästa försvinner *gråter*

Samtidigt så vet jag vad jag har i dagsläget. Skulle jag få ett nytt jobb så vet man ju inte hur det blir. Jag har fördelen idag med att kunna ta med vovvarna till jobbet om de skulle behövas och jag kan bara lämna allt om det skulle hända pappa någonting.

Men men, skit i det nu!

Åkte hem efter jobbet och hämta vovvarna och tog mig en promenad i skogen. Kändes som om jag behövde rensa tankarna idag. Åh det är helt otroligt hur skönt de är att bara strosa runt i vår älskade Varlskogen =) Åh en annan sak som är helt otroligt är att det fortfarande är ljust ute. Det började mörkna lite men det var såpass ljust så att jag vågade gå i skogen i alla fall. För de som känner mig vet att jag är jätte rädd för att gå i  skogen när det är mörkt ute, pga saker som hänt i mina unga år.

Nog för nu! Ha de kanon!

////Johanna o dogsen

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad jobbigt för dig J med jobbet å allt... Hoppas att det blir bättre...

Måste ge dig beröm för att du uppdaterar bloggen så ofta, härligt att läsa.. :D

Många kramar till er

Tjingtjong!!!!

2009-02-17 @ 22:14:07
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, jag tror jag minns, du hade en pappisvalp? Jag tror jag har en bild på när Lovis hälsar på den :)

2009-02-18 @ 16:42:02
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Charlie

Hej Johanna!!



Aj då, låter illa. Vem är det som irriterar dig, säg så skall jag ge dem på moppo!!!! HEHEhehe.. Nää det är inte alltid man är nöjd med sitt arbete men Siba är faktiskt en bra arbetsplats. Vem skall sluta??

Hoppas vi ses!!! Kram!



2009-02-18 @ 21:17:11
URL: http://heltovasentlig.blogspot.com
Postat av: Charlie

Hej Johanna!!



Aj då, låter illa. Vem är det som irriterar dig, säg så skall jag ge dem på moppo!!!! HEHEhehe.. Nää det är inte alltid man är nöjd med sitt arbete men Siba är faktiskt en bra arbetsplats. Vem skall sluta??

Hoppas vi ses!!! Kram!



2009-02-18 @ 21:17:28
URL: http://heltovasentlig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0