Söndag = Full-Fart!

Ja de kan man säga att det vart för min del idag. Började dagen med att vakna kl 9. Gick då på en långpromenad med vovvarna. Var tillbaka 10.30 igen och gjorde då ordning de kläder som skulle få följa med mig ner till tvättstugan. För den hade jag bokat 11-14 idag. När jag slängt in tvätt i 2 maskiner stack jag ner till Clas Ohlson för att inhandla plugg o skruv. Idag var de ju dax att sätta upp mina hyllor.
Träffa pappa där (suprice) som hade köpt ett vattenpass. Så de skulle jag få låna. Åkte därefter hem till farsan o hämta borren och sen direkt hem. Det var ju inte det lätttaste att borra i betong. Låter mkt, den är tung, man får ta i och den DAMMAR ju som f*n. Men efter mkt om och men fick ja upp den hyllan som var tänkt att ha i sovrummet. Sen var de dax att hämta upp tvätten igen.
Åh så hade jag bestämmt tid med Annica och Nico. Så då åkte jag och hämta dem i Lindome för att sedan köra vidare emot Rigortorpet. Det var urskönt att gå där idag. Snön låg kvar och det var lagom kallt. Inget folk att beskymra sig för, så hundarna får fara runt som dom vill. Naala, Mirre och Nico leker kanon-bra. Det är så härligt att se dem. Det blev en promenad för 1½ tim så de vara bara att åka raka vägen hem igen för att sätta upp ytterligare 2 hyllor som hamna ovanför TV:n i vardagsrummet. Så nu blev man ju nästan döv igen, då den låter så förbaskat mkt. Men upp kom de och det blev kanon bra. Tog några bilder på resultatet:




Bild 1: Så blev de i sovrummet
Bild 2. Vardagsrum'

Här kommer några andra bilder på de jag fixade för någon vecka sedan.







Såhär blev reultatet!!!

I fredags hade vi firma fest på Ester här i stan. Grymt kul!!! Alla hade det nog bra. Många som blev lite runda om fötterna. Men det är så det brukar vara på våra fester! =) Man vart ju lite seg med lite skallebank igår. Men smällar man får ta =)

Vi avslutar dagens blogg med en bild på mina underbara vovvar!! They are my everything!!




Tack för oss!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Kul att du har skaffat en Blogg

Så man "bara" slipper läsa dina inlägg i Saras Blogg .. ha ha !!

Hoppas allt löser sej med din Nala och din pappa

Jaq har haft ett fruktansvärt jobbigt år med min mamma och hon fick ju somna in .. allt för hastigt .. SÅ JOBBIGT !! men livet måste gå vidare

Jag tar en dag i taget och försöker se framåt mot våren och tävlingar .. det är just det som håller mej uppe nu



Kramizar från oss

Carina o B&T

2009-02-15 @ 20:04:46
URL: http://mydogs.se
Postat av: Charlie

Kul att se dig med i fredags, det var min barnhelg men mamma ställde upp i ett par timmar, ville bara komma med och hälsa på er.. Kul att du oxå skaffat blogg! Vilken fin lägenhet du har och vovvisarna är ju underbara!! Kramis till dig!

2009-02-15 @ 20:42:05
URL: http://heltovasentlig.blogspot.com
Postat av: Sara

Undrar just varför J skaffat en blogg??? Kan det vara påtryckningar från mig kanske :)

Vad fint det blev hemma hos er... Mysigt!! Får komma å se det live snart!!!!!

Kram sara

2009-02-15 @ 21:02:27
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Grannen

Nice det e inne hos dig..

En likadan hylla ovanför sängen hade jag i min förra lägenhet. Den fick jag i skallen en natt när jag sussa sött. Snacka om att jag trodde ngn försökte slå ihjäl mig.. ha ha

2009-02-15 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0