Modifast

Sådär ja, nu var Modifasten beställd. Blev så himla inspirerad av Lollo och hennes kamp om att gå ner i vikt. Så nu ska baski mig jag oxå ta tag i det. Har vart inne på det ganska länge men har alltid dykt upp något annat imellan. Dels allt med pappa och Naala. Men nu FAN ska ja lyckas.!!!! Så nu är de pulver shake som gäller i X antal veckor. Klarade ju det galant förra gången ja verkligen gick in för de. Tror jag tappa totalt 15kg då. Men sen slarvade jag rejält efter de med maten. Man ska ju äta RÄTT, men jag åt nog så FEL man kunde göra och de gör jag ju fortfarande.
Hoppas inte att det tar lång tid innan den kommer nerdimpandes på posten. Vill ju börja nu när ja känner mig på rätt humör.

Annars är väl de rätt ok. I helgen ska ja träffa S. Det var länge sedan nu. Vi ska ta en promenad med vovvarna i snön, om den nu inte försvinner över natten. Men det tror jag ju inte eftersom det är så kallt ute. Det vart länge sen ja träffa henne. Har ju vart på Ullared oxå och fick med mig en liten inköpslista från S. Så de sakerna ska hon ju få nu då. På tiden! Massa ljus och tändblock (tror jag det hette) så att de kan elda där hemma. Frysa ihjäl är ju väldigt dumt...

Ska även anmäla mig till några tävlingar som kommer inom kort. Ska bli kul att ge sig ut på banorna igen. Har ju haft en rejält uppehåll. Det har berott på att jag dels inte haft någon lust att åka iväg då pappsen är sjuk och så blev ju Naala opererad och behövde rehab, vilket har gått förvånansvärt bra. Så nu är både hon och jag FIT FOR FIGHT =)
S frågade mig idag när ja skall göra debut med lilla Mirre. Då svarade jag: "När vi börjat träna agility först!" haha.. Ja, jag kan ju helt ärligt sagt att jag inte direkt lagt ner någon energi på de. Hon är ju så plutti. Extremt liten är hon. Många man träffar tror ju att hon är en valp. Nej inte, hon är 15 mån =) Men vi ska väl så smått börja träna IGEN. Har ju lärt henne lite saker på banan. Tunnel älskar hon vilket nog de flesta hundar gör när dom börjar fatta vinkeln med det hela =)

Näe nu ska ja ta o se på  Two and a half men och sen sussa.

Ha de gÖtt!!! =)

///Johanna, Naala o Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0