Uj uj uj uj

Hur smart får man ta och bli????

I förrgår hade vi stöld på jobbet. Dom tog saker för 15.000:- Rutinerat gäng ser man på övervakningskameran. Vi upptäckte det inte förens det var försent. TYVÄRR!! Men så är det ibland. Jag hade gått hem då detta hände så jag fick kolla på filmen dagen efter. Men kände inte igen någon av dem. Polacker sa jag att dom såg ut att vara. Åh mkt riktigt var dom de. För idag när ja skulle åka hem från jobbet så såg jag en kille som var frukansvärt lik en av snubbarna. Åh han hade exakt samma påse som han fick och bar på härromdagen. Jag ringde min BC direkt och sa att dom är här igen. Hon gick då oh kollade i butik och visst hade de vart där i förberett inför ett nytt försök. Jag ringde parkera bilen väldigt fort och förföljde honom och ringde på vakten. När han såg att vakten kom så ökade han takten och såg allmänt skum ut. När dom fick stopp på honom så visade det sig att han va från Polen och hade en preppad påse. Men tyvärr inget "byte" i. Polisen kom på plats och dom tog in honom för förberedelse till stöld. WhoooHooo! =) Kändes grymt skönt! Min puls steg något fruktansvärt när jag gick där efter honom. Fick en sådan adrenalinkick =) Känner mig som värsta privat-spanaren. Först den stölden som var för några veckor sedan och nu detta.

MEN, hur smart är man då man försöker själa på samma ställe samma vecka, med bara en dags mellanrum?????????

Nyss hemkommer från mor o far. Blev bjuden på lasange där idag. Mums va gott det var! Bäst att äta god mat nu innan "pulver-veckorna" =)

Imon blir de möte med S kl 11 ute vid Rigortorpet. Så härligt att gå där..

Ta hand om er!


///Johanna, Naala o Mirre

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå, du ska vara rädd om dig....

okej då, vi missbrukar värmeljus :D

kram å så syns vi imorgon...

2009-02-20 @ 23:37:01
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Miriam

Värsta grymma tjejen :). Ha en underbar dag med vovvarna.

Kraaaaaaaaaam Miriam

2009-02-21 @ 10:44:28
Postat av: Sara

tack för idag kvinna :)

2009-02-21 @ 22:16:22
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0