Underbara dag!

Japp,. gårdagen var helt underbar!. Träffa S kl 11 i Anneberg och åkte sedan till Rigortorpet (läs och lär RIGOR-torpet)
Jag tän kte att vi kunde gå den vanliga vägen på 2,4 km och kanske ta den 2 varv för den är jätte bra att gå. Men så var det några andra som var där och dom hade använt delar av den slingan till att lägga spår till sina hundar. Så den vägen var ju bara till att glömma. Istället gick vi halvmilen, den vägen vara oxå kanon bra. Lite backit i början men sen helt underbar väg. Hundarna sprang på för fulla muggar. Mirre blev nog lite trött och sacka efter så jag fick bära henne lite grann. Hon är ju så liten och måste säcker ta dubbelt så många steg som de andra. Lilla tösen!!!!
Vi blev lite oroliga att vi gått vilse eftersom att det inte kom några skyltar på ett tag. Men vi var på rätt spår!
Sen var vi tillbaka till bilarna vid 13.05 igen så det blev en bra runda. Hundarna blev ju bra tränade. Men det var inte nog, vi åkte och träna me dogsen efter. Jag sprang en hopkonkad bana och det gick kanon. Hon missa glömde ta sista porten i slalomet bara och det gillar ja ju inte riktigt. Men de blir ju till att följa henne ändå ner och visa henne sista porten tydliget. De släpper väl nångång antar jag.

Åh på kvällen så ringde polisen, 19.30 på en lördagskväll tyckte väl jag var lite underligt. Men men. Vi satt och prarta i 1 timme och jag fick förklara hur, var och när jag såg den misstänka personen. Åh hur jag agerade efter där. Men han vart ju trevlig så det gick ju an =)

Sen vart de ju Melodifestivalen på kvällen, missade ju dock de tre första bidragen pga samtalet med polisen. Men fick ju se sammandragen sen. Blev väl inte jätte imponerad direkt. Men det är ju så de är nu för tiden.

Nu på morgonen har jag vart ute på fotbollsplanen och kastat massa snöbollar, så nu ligger Naala o Mirre tätt intill mig i soffan o sussar gott.

Idag skall ja nog bege mig till Jysk. SKulle gjort de igår men S DROG med mig på annat =) hahah näe skämt o sido.

Ha de bra alla!

///Johanna, Naala o Mirre

Kommentarer
Postat av: Charlie

Åå va härligt att ha ro att promenera så. Jag tror, på riktigt, att du är världens bästa hundägare!! Vi ses!

2009-02-22 @ 09:56:09
URL: http://heltovasentlig.blogspot.com
Postat av: Sara

ha ha ha, ALLTID mitt fel....

2009-02-22 @ 13:20:32
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0