Onsdag

Tjena!

Ja, det har väl varit en helt vanlig onsdag egentligen. Upp som vanligt 06.30 och gå ut med vovvarna för att sedan lämna dom hos pappa och sen åka iväg till jobbet och göra de vanliga. Dvs ta emot varor och plocka ut dessa i butiken. Enformigt jobb men jag trivs med det just nu.
Hem till pappsen efter jobbet för att hämta hundarna. Pappa hade gjort lite käk till sig själv som de blev lite över av som ja kunde ta. Alltid lika skönt att komma hem då det finns mat gjort =) Så jag blev kvar där ett tag, vilket alltid e lika trevligt. Åh något som är roligt just nu är att pappa mår bättre efter att ha gjort de obligatiriska uppehållet med cellgifter. Var ett par riktigt jobbiga dagar! Han mådde piss, rent ut sagt. Vilket är mkt jobbigt att se. Se sin pappa inte orka göra något. Är i princip sängliggande hela tiden. Enda gången han tar sej upp är då han måste på dass.
Men för att återgå till min onsdag så gick ja hem runt 7 tiden och precis när ja kom hem ringde Ida. Hon undra om vi kunde ta en kaffe. Gud va trevligt tyckte ja då såklart. Men jag var tvungen att dammsuga. Såg förjävligt ut här hemma rent ut sagt. USCH! Skäms ju över mig själv. Hon gick precis, hon skulle hem o kolla på film med killen.
Så nu sitter jag har med vovvarna bredvid mej i soffan och ser på Solen i ögonen - En film om Lars Winnerbäck. Åh man får ju sådana extrema sommarkänslor när man hör honom spela o sjunga. Jeeesus. Känslorna kommer som man hade då man var och kolla på honom Live på Slottsskogsvallen. Finner inga ord.

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha



WOW!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Din lilla tok!!! =)

2009-01-24 @ 20:37:09
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0