Dålig på att blogga.

Ja den rubriken stämmer ju in j*vligt bra på mig just nu. Men jag har varken haft tid eller ork att skriva här. Men nu var det ju rätt länge sedan så nu har de ju hänt en hel del. Kan väl ta det från början.

Tisdag: Var på lagerträff på Backaplan. Var mkt givande!!! Fler sådana. Dock var det inte lika kul när man kom tillbaka till jobbet dagen efter så alla leveranser från tisdagen stog kvar på mitt lager. Kul att får jobba dubbelt så hårt dagen efter. Kanske inte ska åka iväg på lagerträffar i fortsättningen. Eller man kanske inte ens ska ta semester för man vet vilket helvete man kommer tillbaka till.

Ons-Tors: Inget spec!

Fredag: Började ju inte så bra. Satte mej upp i sängen o mådde ap-dåligt. Kändes som om ja skulle spy. Men envis som man är så tog jag mej ut sängen och gick ut på den dagliga promenaden med vovvarna, Kändes lite bättre då men inte helt hundra. Men jag tänkte jag kilar iväg till jobbet så får jag väl gå hem om de känns sämre. Jobbade på som vanligt. Oh när jag är påväg fram till kassan med varor så ser jag en kille stå på våran spelavdelning. Jag tyckte det först inte var något märkvärdigt men sen haja jag till på hans påse. Det var en polack med exakt samma påse som dom haft tidigare. Så ringde BC och sedan vakten som kom och grep honom. Han såg helt förvirrade ut. Antingen var han lite "efter" eller så var han hög, för han var helt väck. Men polsien dök senare upp och tog med honom till station. Han fatta ingen svenska eller engelska. Så dom fick väl plocka fram en tolk eller nåt.

Lördag: Lång morgonpromenad med dogsen. Sen under dagen så putsa jag mina fönster, vilket verkligen behövdes. De blev väl rätt bra till slut. Hann även med ett träningspass ute på klubben. Det gick väldigt bra. Naalas slalom blir bara bättre och bättre. Gungan funkar kanon IBLAND. Hon är lite tveksam på den men det är bara att fortsätta träna. Mirre tar släpet snart utan problem. Hon tycket det är lite läskigt. Men det är samma sak där. TRÄNING:

Söndag: Tog en härlig promenad upp till mor och far. Skulle hjälpa dem att klippa äppleträdet. Undetiden ja klippte det fick ja ett mess av S som ville träna. Åh det kan man ju inte tacka nej till så det bar av till Sisjön. Den klubben ligger bredvid ett skjutfält och dom hade övningar där och Naala gillar ju inte raketer och inte skott heller så hon vart lite orolig =( Men det gick rätt okey ändå. Träningen flöt på den med. Mirre bromsar in innan hopphinderna för att parera sitt hopp. Men det blir mindre o mindre inbromsningar nu =) Naala visar framsteg för var gång så det är kanon kul att se henne. Fick även springa lite med Vila. Åh den hunden är ta mej fan inte klok. =) Sån j*vla fart. Man hinner ju knappt tänka. Åh man hinner framför allt inte med henne =) Men med lite erfaranhet på den hunden kommer hon blir AS bra. Hon vill så mkt och är så smart.

Måndag: Var inte min dag. Fick besked av min BC om att jag inte får ha min semester som jag ALLTID har. Det är över midsommar då jag, plus hela min släkt från Stockholm möts upp i Småland. Åh just i år är det lite extra speciellt. Åh det finns ingen direkt anledning till att jag inte får semester. Jag är ensam om att ta de veckor. Jag var först på jobbet att önska semester. SÅ VAD FAN ÄR PROBLEMET?!?!?! Sen fick ja även reda på att min tider kommer att ändras. Skit kul då man planerar in en massa.

Annars är det väl allt på topp. Har gått ner 8 kg. Så jag är super-nöjd. Eller nöjd är jag ju inte, ska ner mer men jag är stolt över mig själv.  Nu har ja även fått börja äta litegrann. Men jag ska faktiskt satsa på GI-metoden. Får se om den funkar på mig. Alla är vi ju olika.

Kanske skulle skaffa en sådan där box-säck som grannen har så man kan få slå av sig lite ibland. För ibland kokar det ta mig tusan över. Grannen har även en helt gudomlig lite son. Han brukar dock bara sova när vi ses men han är underbart söt. Kanske skulle skaffe sig en sådan oxå =) *hehe*

Nu sitter man här i soffan med 2 utslagna vovvar bredvid mig. Ska nog hoppa in i duschen snart.

Håll till godo!

Tjingeling

Johanna, Naala o Mireille


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tokig???? Förstår inte vad du menar nu =)

Men det var verkligen skoj att se er köra ihop... Snabb är hon ja, men det är som du skriver, erfarenhet så kan det nog bli ganska så okej... =)

Tycker Naala var superduktig, har ju inte sett er på ett tag å tycker ni utvecklats supermycket... H nästa va????? =)=)=) Inte avslöja något nu ;)

Och lilla Mirre hon kämpar på super å platten är ju toppenbra nu... Det kommer bli kanon, jag vet det.. Häng i!! =)

Ha det toppen å jag är så glad över att det går så bra för dig med maten... Tummen upp!!

kram

2009-03-24 @ 22:35:03
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Grannen

Tycker du lånar både min säck och son innan du skaffar eget. Han sover ju "bara" så det e bara att ställa honom i ett hörn o göra vad du vill sen. Får jag ju lite tid meee.. He he.

Förresten - Du har inte funderat på att skriva lite varje dag istället för ett inlägg lika långt som bibeln så slipper du tröttna.. Ha ha



Kram

2009-03-27 @ 23:06:10
URL: http://hanevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0