Lördag

Min snälla granne tycker att jag skall blogg lite oftare så att hon slipper läsa ett inlägg som är lika lång som bibeln. Så jag får väl göra det då! =) Men hon har i och för sig en poäng.

Idag skall ja på kalas i Fjärås. Mina kusiner har fyllt år, ska fylla år. Det skall bli najs.

Har precis diskat och städat. Väntar just nu på att min tvätt-tid skall börja. Bara 1 timme kvar. Det blir en sån där typisk lördag. Då man skall hinna göra ALLT man inte hinner på vardagarna. Skulle behöva tvätta bilen oxå. Men det får nog bli imorgon. Skall avfetta den, den är så skrovlig av allt salt och "skit" som fastnat. Usch!

I eftermiddag är det hockey. Nu MÅSTE Frölunda vinna om dom vill spela mer hockey i årets slutspel.

Kommentarer
Postat av: Grannen

Sen när blev jag snäll?? He he

Näää sköj bara...

Skaffa dig en diskmaskin så har du lite mer tid till annat.. Du vet teknikens under??

Ses snart.. Kram

2009-03-28 @ 22:32:10
URL: http://hanevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0