Underbara söndag!

Japp, har haft en trevlig dag. Sov relativt länge idag, men var ändå skit trött då jag vakna. Men min söta lilla vovve Mireille märker ju när man är vaken och då ska hon komma oh ska pussas i MASSOR!! Så det är ju ingen ide att ligga kvar så det vara bara att masa sig upp ur sängen. Tog en skön morgonpromenix sen gick jag faktiskt hem igen och la mig i soffan. Kolla lite på skidskyttet och somnade =) Mmmmm det va härligt.
Sen när jag vakna igen så tog jag en kort kisse-runda med vovvarna och åkte sen ner till Statoil, för idag var det dax att tvätta bilen. Avfettning behövdes och guuuuud vad fin och ren den blev.
Sen hem igen och ut i skogen i 2 tim. Idag kändes det verkligen som om våren var här. Hoppas nu bara att den stannar. Sen begav vi oss hem och så laga jag en omelett.
Oh nu är jag precis inkommen från en lång kvällspromenad. Sitter just nu i soffan med en smothie och Mirre har fått ett pappis-ryck. Hon ser helt galen ut. Fäller ner svansen mellan bakbenen och springer runt som om det brann i rumpan på henne. Man kan bara skratta åt henne! Min lilla tokefia =) Naala står bredvid och kollar och det ser ut som om hon tänker "Hon är ju fan inte klok!"

Igår var vi ju på kalas i Fjärås. Åt den maten det bjöds på men åt i måttliga mängder. Det var mkt gott  och gott med mat som smakade =) fast allt smakar ju nu när man gått på Modifast i 3 veckor. Måste tänka mig för nu när ja ska äta mat igen så att jag inte vräker i mig. För då är mina 10kg som bortblåsta. Bye bye! Eller "hej då" blir de ju inte. Det blir ju "HEJ 10 kg" *haha* Men men.

Näe nu skall ja "dega" i soffan. Zappa runt lite för det verkar inte gå något speciellt bra ikväll (som vanligt)

Ha de fin-fint!

////Johanna, Naala o Mirre

Kommentarer
Postat av: Charlie

Grattis till -10kg, kul! Hoppas du håller dig, det är ju en konst i sig :) Kramis! Kul att du bloggar igen :)

2009-04-06 @ 10:30:04
URL: http://heltovasentlig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0