Uppdatering

Hej hej!

Ja, jag har väl inte mått 100 % bra det sista. Har knappt sovit på 1 ½ vecka. Vilket har påverkat mitt jobb. Ganska så uppenbart! Men nu känner jag att jag är på rätt väg igen. Kommer att ha samtal ihop med nån kvinna och få prata igenom det hela. Kan nog vara bra. Just nu har jag ingen kommentar till det hela. Måste ge det en chans först. Oh först DÅ kan ja yttra mig. Men känns ändå rätt bra att få prata med någon.
Ja bröt totalt ihop på jobbet i veckan så detta känns som ett måste.

Idag började jag med Modifast. Har knappt vart hungrig idag. Så ja har bara druckit 2 pulver-blandingar idag. PLUS en massa vatten som är ett måste under dessa veckor. Men det känns bra. En hel dag utan Cola känns oså bra. Det har vart mitt största problem. Har druckit cola VARJE dag. Åh inga små mängder heller. Men nu är det slut på de. Åh som det är just nu så saknar ja inte de.

Till helgen tänkte jag att ja skulle träna lite med vovvarna. Naala har ju fått träna lite grann medans Mireille har inte fått någon tid alls på banan. =(  Men denna helgen ska ja lägga ner mkt tid på henne. Hon kommer lite i skuggan av Naala. Måste ju börja med Mirre om ja någon gång skall komma ut på tävlingsbanorna med henne. För det var ju tanken när ja köpte henne. Men vad jag inte visste då var att hon skulle bli en dvärg-papillon =) haha näe skämt å sido, men hon är verkligen liten den lilla fröken. Men man får ju göra det bästa av situationen. Hon gillar ju att vara på banan.

Nu vill ja ha värme! Är så trött på det kalla nu. Men en sak som är väldigt skönt är att det är sååå ljust på både morgon o kvällen. Det märks jätte väl.

Jag har tydligen massa vårblommor på framsidan som börjar komma upp ut den kalla marken. Vad dom gör framme nu är dock en gåta för mig. För vår är det ju inte på långa vägar.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Usch :( hoppas att du mår bättre snart.

Själv har jag börjat med viktväktarna igen efter graviditeten, jag gick ner 10 kg förra gången som jag gick på den dieten så jag vet att den funkar på mig.

Hoppas att du får en fiiin helg.

Kram Miriam

2009-03-06 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0