Oh my goooooood


när mörkrets sista trummor dånar ut överger & lämnar mig kvar
jag blundar i en frusen tyst minut ett mycket sällsynt exemplar

Denna underbara människa fick jag se och lyssna till i fredags. Det var min underbara vän Sara som köpte mig en lite för tidig julklapp. Oh sikken julklapp man fick. Hur skall ja kunna matcha detta.
För några veckor sedan sa S till mig att fixa hundvakt någon kväll denna veckan. Visst, tänkte jag. I tisdags ringer hon mig och säger att det blir fredag kväll. Hon ber mig köra till Torslanda (där S jobbar) Parkerar min bil där och hoppar in i hennes. Hon ger mig då en liten påse med ett kuvert i. Vad i helsikke är detta, tänkte jag =) I kuvertet ligger det en biljett till LARS WINNERBÄCKs turnéstart i Lisebergshallen. Whoohooo!!! =)
Ja kommer knappt ihåg vad jag sa, för jag var INTE beredd på något sådant. Men jag blev sjukt glad. Hade själv tänkt köpa biljetter tidigare i höst men då var det slutsålt =(
Vilken bra kompis man har =) Tack SNÄLLA du!!!

Åhh sikken turnéstart han gjorde =) Jag hade som tur lyssnat lite grann på hans nya skiva, som jag fick låna av Em. Åh tur var väl de för han spela en hel del nytt.


JAG BLEV VÄLDIGT LYCKLIG I SJÄLEN EFTER DENNA HELT UNDERBARA KVÄLL. TUR ATT MAN HAR LARS.


Du får mig
Det känns som allt kan börja nu
Jag ger mig
Jag ger, du får, jag tar, precis som du






Kommentarer
Postat av: Sara

Det var så lite så, skönt att du gillade din julklapp, men det hade jag nästan listat ut innan att du skulle göra =)

kram och tack själv för en underbar dag!!!

2009-11-01 @ 21:43:57
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, hon är riktigt bra den där fotografen =)Kommer dock inte ihåg vem det är =) =) =) =) =) Eller JO, det är ju du!!!!! :P

2009-11-21 @ 22:09:00
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0