Blandade känslor!


Jag har ju inte direkt det liv man kanske drömmer om. Har det rätt kämpigt just nu. Visst är jag JÄTTE ledsen för det som just nu pågår med pappa. Han har det verkligen inte lätt. Jag lider med honom!!! Han vill så mkt men hans kropp säger STOPP. Det är ju för tusan min pappa!!!!! Han har vart där vid min sida när jag började gå, när jag började skolan, då jag börjar rida, när jag spela handboll osv. Han har vart vid min sida jämt. Hur skall jag klara mig????

Men samtidigt är jag så oerhört tacksam för min mamma och min bror. Vad hade jag gjort utan dem?!?!?! Vi ställer upp för varandra i dessa svåra tider. Hela min släkt är underbar!

Nu gäller det att ta vara på de vi har kvar. Göra det bästa av situationen! Försöka ge honom ett så bra slut som det bara går! En sån bra livskvalité som möjligt.

Han var hemma igår några timmar. Oh det blev betydligt längre än vad jag hade väntat mig. Trodde inte att han skulle orka så länge. Men inne i den där svaga kroppen finns min gamla pappa. Som är så envis som bara han kan vara (jag vet ju vem jag fått min envishet ifrån) Men det var jobbigt för honom. Hittade inget bra sätt att sitta/ligga på. Han var riktigt trött då jag körde upp honom till vårdavdelningen igen.

Pappas läkare sa en mening som jag fastnade för:

INGEN MÄNNISKA HÄR PÅ JORDEN HAR NÅGON GARANTI FÖR ATT LEVA IMORGON!!




Pappa -00

Min fina pappa och jag 2004
                    Min fina pappa och jag på min student 2004



I torsdags åkte jag ut på klubbens träningstävling. Kändes som om jag behövde få tänka på något annat. Hade inte förväntat mig någonting eftersom att träningen legat på hatthyllan det sista.

Det var dax för en hopp bana. Kände redan på banvandringen att det var en kul bana som antagligen skulle passa Naala rätt bra. Åh det gjorde den. Den gick kanon! Hon var dock ute och cykla ett par gånger men hittade snabbt tillbaks igen. Slalomet funkade rätt ok. Kan dock bli lite snabbare. Men det är bara att träna vidare på det. Det funkade bra att skicka henne på olika hinder plus alla byten i banan. Är jätte nöjd! Sen blir ju inte saken värre utav att man kom etta =) Den enda nollan. Tjooohooooo!
Min lilla grisekno är rätt bra hon =)



Bäbis Naala



Busig



Såhär trött ser man inte Naala nu för tiden =)



Bästa platsen



Bus med pappsen



Åh så lilla trollet


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag vet inte vad jag ska säga till dig, men du vet att jag finns här om det är något precis när som helst....

Kram till er alla

2009-09-14 @ 10:44:26
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: anidifranco.blogg.se

Hjärtat, tänker på er jättemycket. Finns inga ord som tröstar i dessa tider, men jag finns iallafall här & lyssnar när du vill prata. Jag är så glad att du har din mamma & bror. Ta hand om varandra nu!

Kanske ses imorgon?



Stor, varm Kram om er!

2009-09-14 @ 13:32:20
Postat av: Sara

Kramar kramar kramar till er....

2009-09-15 @ 13:51:20
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0