Ingen rubrik idag!

Sitter hos mor, har precis installerat en ny dator till henne. Den gamla hade gjort sitt. 8år gammal! =) *haha* Så i förra veckan köpte jag en extern hårddisk till morsan min så jag förde över alla bilder från den gamla datorn. Massa bilder från när jag oh min bror var små och även från alla semestrar. Pappa gjorde ju ett monster-jobb då han satt på dagarna och la in alla diabilder vi har  (därav alla bilderna på när vi va små)

Även om nu den datorn hade funkat så hade jag ju ändå köpt en hårddisk för hade den kraschat och vi tappat alla bilderna, så vet jag inte vad jag skulle gjort.

Alla fina minnen från pappa fanns ju där. Men nu är de sparade. På hela 4 ställe.

Här på den nya datorn, på den externa hårddisken, på en dvd skiva oh sist men inte minst, på Choffes hdd. Han va så snäll oh hjälpte mig bränna ner dem. Åh sparade dem samtidigt även hos sig. På sin värsting hdd.

Skadar ju inte att vara på den säkra sidan :D Eller hur?

Har annars jobbat idag. Dock inte jätte kul. Är ju tillbaka i kassan som s*uger. Så nu är man kassaansvarig igen. Men det är ju ändå ett jobb. Var dock första gången jag jobbade ihop med Jessica vilket var kul. Hon är jätte duktig. Har lärt sig otroligt mkt på väldigt ort tid tycker jag. De gillar vi! Sen VILL hon lära sig mer. *tummen upp*

Imon är de dax för jobb igen. Sen hem oh käka mat med min roomie. Som förövrigt hade spelkväll hemma igår. 7 killar som satt och spela Fifa10 i 6 timmar =) Ja, vad säger man. Kul hade dem i alla fall.

Näe snart är de dax att traska hemåt. Hem till kissekatten =) Han har vart ensam hela dagen. Inte min katt men lite bryr man ju sig. Sådan är jag! =)

Hörs nån annan dag! 

Ciao Ciao /// Jojo


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej hej Stumpisen!

Roligt att höra att det gick bra !!

Hon är verkligen duktig:)



Ha en mysig söndag Honey!

love. / Em.

2010-01-24 @ 01:20:50
URL: http://anidifranco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0