Lediga onsdag

Är ledig idag, men hade ändå en massa "måsten"

Dagen började vid 10. Gick ut med dogsen, de va blåsigt och regnigt ute. Gick en sväng förbi farmor. Hon hade en överaskning som ingen i släkten vet om. Så nu gäller de att jag håller tyst :D Fråga om hon kunde ta hundarna den 27:e för då skall ja tydligen jobba. Trots att de inte e min helg. Men de är en lönehelg så ja förstår poängen :D

Hem oh börja diska upp alla matlådor som ja tog med mig från jobbet igår. Glömmer lätt dessa där =)

Satte mig sen i ett fotbad. Mina fötter behövde detta. Under tiden som ja satt där (satt med fötterna i badkaret) så börja ja skrubba o städa i badrummet. =) *HAHA* Såg nog rätt sköjj ut när ja fortfarande hade kvar fötterna i vattnet. Men bra blev det i alla fall.

Sen fortsatta ja att städa lägenheten, rensa kattlådan m.m

Hoppa in i duschen och klädde mig för att åka till K-mässan. Skulle köpa nya skor till att ha på gymmet. Köpte även lite rengöringsvätskor tilll ansiktet. Sprang även på en kul filur =) Han hade feting sugmäket på halsen. Muahahaha.. Han hade tydligen fått de i ett sprit-spel från helgen.. Yeah right dude!!! =)

Åkte hem, tog en snabbis me vovvarna. Inget kul väder idag.

Sen satte jag igång att frosta av frysen. Var ett tag sen jag gjorde detta.. Den va inte i någon form av kris än. Men lika bra att passa på när man ändå är ledig o har en massa saker att göra.

Nu sitter jag i soffan o slappar. De är rätt gött ändå.

Rooomie slutar om 15 min. Han är lite hostig o krasslig. "Vet ni hur de känns när en kille är riktigt förkyld?"(från reklamen påtv) Ja för de är ju mkt värre för er killlar än vad det är för en tjej att vara sjuk =)


Städa städa :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja fy vad ynklig han har varit idag =(

Men han är tömd i magen så snart får han börja med små små portioner med blötmat från vetten...

Tror han är lite hungrig nu....

kram

2010-01-29 @ 20:03:47
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/
Postat av: Emelie & Nelson Mandela

Hörrö !!



Den där lediga onsdagen, var rätt länge sen nu va???

På sin plats med en update?



love you !!

2010-03-10 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0