Nytt år, nya möjligheter!

Japp, då var vi inne i 2010. Det gångna året gick på tok för fort. Tycker i alla fall jag. Jag brukar aldrig ha något nyårslöfte oh har väl inte det nu heller. Bara att ja någon gång under 2010 skall våga ta mig till pappas grav. Har inte vågat/orkat gå dit. Bara tanken att se hans namn, på just nu, ett kors får mig gråtfärdig. Men nån gång måste jag ju gå dit. Men tar det när ja känner mig mogen för det!.

Med min inneboende kom det en fyrbent liten krabat. Han är lika tokig som Naala. Enda nackdelen är att han har vassa klor. Japp, det är en kissekatt. Han har tydligen missuppfattat att han är köttätare för han käkar på alla blommor jag har i lägenheten. Så vattenflaskan står i högst hugg här hemma. Men han är söt för det! =)



Söt va? =)



Suddig bild. Men han gillar att hoppa in i kylskåpet. Råka stänga in honom en gång =)



I början ville han inte ligga spec nära.



Men nu är de gärna så nära som möjligt =)



Vill gärna vara med och surfa ibland. Inte alls i vägen =)



Har aldrig varit någon direkt kattmänniska (har ju liksom 2 hundar) men denna katt är rätt skön ibland. Nu är han ju bara en liten kattunge oh de säger ju att man växer med åren. Så vi får väl se vad det blir av honom! =)

Nyåret spenderades uppe hos mamma med vovvarna. Lagade mkt god mat ihop! Naala som har varit i upplösningstillstånd då raketerna brakat löst reagerade riktigt bra i år. Vi kastade lite boll i hallen fram till 12 slaget. Brydde sig inte speciellt mkt av de enstaka raketer man hörde. Sedan sköt ju alla upp sina raketer då blev hon lite orolig och hoppa upp i mammas knä. Andra år så har hon lagt sig i trappen och skakat. Men hon skaka inte ens lite grann i år =) Min duktiga tjej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa, vad roligt med lite uppis...

Skönt att det gick så himla bra med Naala, duktig tjej!!!

Snart My dog, men det vet du vid det här laget va?? =)

Och jag tycker att du gör helt rätt med att gå till din pappas grav, ta det när du känner dig mogen... Kramar till dig i massor...

pssst??? vad är det för dag imorgon?????

2010-01-01 @ 23:43:28
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0