Oj oj....

... andra inlägget idag. När hände de senast. Aldrig tror jag! =) Måste nog ta febern sen.

Sitter här hemma nu i alla fall. Mackan hade missat att han skulle
på bio med sina föräldrar idag så det blev ingen mat =/ Får bli en
annan dag helt enkelt.

Åkte hur som helst in till Huveröds i Kållered efter jobbet. Köpte
lite tuggben oh 2 stickade täcken som är ursköna att ha under
ett annat täcke. Köpte även ny mat. Vill inte fortsätta med den
maten jag har. Vet inte om de kan vara den som gör att hundarna
är jätte dåliga i magen. Har vart lite väl många gånger de sista
nu. Så jag bytte nu! Men än så länge får det bara ris och kokt
torsk. Skall sedan sakta men säkert börja ge dem av den nya
maten. Skall inte gå för fort fram för jag är trött på att springa
upp på nätterna nu för att de vill gå ut. Fast å andra sidan är
jag ju glad att vovvarna säger till när de måsta gå ut. Men vi
behöver sova ju =)

Du håller ingens hand du tror att alla skulle titta då
Men jag håller din ibland för det är kallt nu och jag fryser så
Kom hem när du vill jag är vaken hela natten
Kom hem när du vill jag är vaken hela natten
Säg ingenting till mig jag ser allting ändå
Säg ingenting till mig det hörs på stegen när du går

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut o jag är inte rädd
Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset
Men de kan titta nu jag är beredd
Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?



Kommentarer
Postat av: Sara

oj oj, vad du bloggar.. :P gött å läsa =)

2010-01-24 @ 20:26:08
URL: http://sarasvovvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0